FAQ

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

U kunt de te retourneren artikelen inpakken met de retourformulier erbij inbegrepen en afleveren bij een PostNL business punt. De retourskosten zijn geheel voor de consument.


Waar vind ik het retourformulier?

Scroll naar beneden op de website en je zult op de footer de link ‘Retourformulier’ zien.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, wanneer er een bestelling is geplaatst en nog niet verzonden is, dan kan het gratis geannuleerd worden. Doe dit echter wel vóór 16:00 uur, want na 16:00 uur kan uw bestelling niet meer geannuleerd worden


Kan ik mijn bestelling wijzigen?

ja, wanneer er een bestelling is geplaatst, dan kan dat als nog gewijzigd worden, indien de bestelling nog niet verzonden is. Wij willen namelijk voorkomen dat het artikel na verzending gewijzigd wordt. wanneer het artikel verzonden is en er vindt een wijziging plaats, dan kan het artikel geretourneerd worden (verzendkosten zijn geheel voor de consument).


Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?

Wanneer het artikel is ontvangen door ons, dan wordt het geld zo spoedig mogelijk terug gestort op de gegeven rekeningnummer.


Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt geleverd door één van de koeriers van PostNL.


Hoe kan ik een wijziging doorvoeren in mijn winkelwagen?

Als u een artikel met dezelfde maat en/of kleur wilt toevoegen, dan kunt u op het pijltje omhoog klikken. Wilt u het artikel geheel verwijderen, dan kunt u op het kruisje rechts van het artikel klikken.


Wanneer vindt de terugbetaling plaats?

De terugbetaling van het geretourneerde artikel zal plaats vinden vanaf het moment dat het artikel door ons is ontvangen tot maximaal 14 dagen erna.

Geef een reactie